Manager de proiect, în accepţiunea generală, este persoana care deţine responsabilitatea pentru livrarea tuturor componentelor unui proiect, fie ca atribuţie profesională în cadrul unui post cu normă întreagă, fie ca sarcină de îndeplinit într-o situaţie dată.
Managerul de proiect, în accepţiunea BDC, este persoana desemnată din cadrul BDC de a coordona echipa desemnată de BDC ( Expert contabil, Consultant fiscal, Expert în resurse umane şi salarizare, Specialist în software de contabilitate şi gestiune ) în relaţiile cu clientul.
Managerul de proiect supervizează implementarea de către BDC a politicilor şi procedurilor contabile specifice activităţii dumneavoastră, sistemul informaţional, pentru accelerarea fluxului de informaţii de la şi către departamentul de contabilitate şi răspunde de întocmirea rapoartelor financiare lunare, trimestriale, semestriale şi anuale.
Managerul de proiect se află în permanentă legătură cu managerii clienţilor, Responsabilul de contabilitatea primară ( Contabil Client ) şi Operatorii de date din partea clientului.
Activităţile Managerului de Proiect :
În principiu, funcţia de manager de proiect este îndeplinită de Expertul-contabil sau Consultantul fiscal.
Din ce in ce mai mulţi patroni renunţă la angajarea unui contabil şi optează pentru contactarea serviciilor unei societati de contabilitate.
Cauţi un contabil profesionist ! Ştii ce întrebări să-i pui ?