logo
Autentificare    Înregistrare

Autentificare clienti

Remote access

 

Conectarea la distanţă (remote access), reprezintă soluţia modernă pentru afacerile dinamice, extinse în multiple puncte de lucru şi care doresc să utilizeze un ERP capabil să ofere factorului decizional informaţii în timp real, necesare pentru controlul şi orientarea business-ului, din care să rezulte un avantaj competiţional faţă de ceilalţi jucători din piaţă.

 Setările pentru Remote access sunt făcute de Specialistul în software

RokStories

 

Care sunt caracteristicile Remote access?

 

Prin conectarea de la distanţă înţelegem orice modalitate prin care un operator situat într-un anumit loc pe glob se conectează la un desktop al unui calculator situat "în altă parte" şi îşi porneşte acolo anumite programe, pentru a lucra... indiferent dacă "lucrul" presupune introducerea de tranzacţii (facturi, plăţi etc), sau obţinerea de rapoarte (liste, grafice etc).

Clienţii care au încheiat BDC Contractul de contabilitate PLUS se conectează la server-ele noastre, putând lucra. Avantajul este că datele rezidează într-un mediu securizat, sunt protejate împotriva riscului de a fi pierdute (prin salvări periodice), iar clienţii se pot conecta să lucreze de oriunde doresc.

Clienţii care au încheiat cu noi Contracte de contabilitate FULL deţin propriul server de date în cadrul companiei lor, la sediul central. Iar personalul lor de la punctele de lucru (magazine) se conectează la server, în vederea desfăşurării activităţilor specifice....

 

În cazul unei firme cu mai multe puncte de lucru, o singură bază de date este de o importanţă vitală !
BDC vă facilitează accesul la această tehnologie

 

Câteva dintre avantajele acestui mod de lucru :

  • Viteză crescută, datorată faptului că datele nu circulă prin reţea/internet, ci doar "imaginea" desktop-ului circulă;
  • Întregul transfer (imaginea ecranului + datele trimise la imprimante sau case de marcat) circulă împachetate într-un canal securizat, deschis automat de către programul de conectare;
  • Se reduc implicaţiile cauzate de stricarea/furtul echipamentelor hardware de la posturile de lucru (magazine), întrucât bazele de date nu rezidează pe acestea, ci pe server;
  • Se reduc costurile cu infrastructura, întrucât numai server-ul trebuie să fie relativ performant, iar staţiile de lucru pot fi computere normale, sau chiar "slăbuţe".
  • Flexibilitate crescută, deoarece orice operator se poate conecta la server de oriunde : fie de la magazinul X, fie de pe teren, dacă este un agent şi a plecat în alt judeţ/ţară;
  • Managerii se pot conecta pentru a vizualiza rapoarte, din orice colţ de lume.
  • În cazul întreruperii alimentării cu energie electrică la punctele de lucru, sesiunea rămâne activă pe server, iar la reconectare, operatorii găsesc programele exact aşa cum erau în momentul întreruperii.
  • Firma de contabilitate se poate conecta la baza de date a clientului ori de câte ori este necesar.
calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit