Contabilitatea salarizării

Pentru procesarea cât mai eficientă a statelor de plată aveţi nevoie de cel puţin un contabil specializat în salarii, un avocat şi un software de calitate, pe lângă costurile indirecte adiţionale.

Mai mult, termenele limită , în conformitate cu legislaţia şi deci obligatorii pentru tine, vor apărea în mod constant în calendarul tău de activităţi privitor la drepturile salariale.

Contabilitatea salarizarii

De ce externalizarea salarizării ?

Valoarea unei firme este data de oamenii care o compun…

În cadrul acestui serviciu vă oferim :

• Redactarea contractelor de muncă pentru orice tip de relaţie de muncă ;
  • Asistenţă privind întocmirea şi înregistrarea contractelor de muncă în REVISAL ;
  • Calculul statelor de plată lunare, pe baza monitorizarii prezenţei salariaţlor trimisă de către client - in formă electronică sau pe hîrtie ;
  • Stabilirea obligaţiilor aferente salariaţilor si îintocmirea ordinelor de plată pentru varsarea impozitelor catre institutiile publice sau companiile de asigurari ;
  • Raportarea si administrarea statelor de plată in conformitate cu cerinţele clientului ;
  • Asigurarea transferurilor salariale către conturile angajaţilor ;
  • Întocmirea si înregistrarea statelor de plată la Inspectoratul Teritorial de Muncă ;
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor lunare la Administratia financiară a Declaratiei 112 ;
  • Înregistrarea mişcarilor de personal in REVISAL

Cum se desfasoară acest serviciu ?

În fiecare lună, clientul va pune la dispoziţia Biroul-de-contabilitate.ro o listă cu monitorizarea prezenţei pentru fiecare angajat în parte, şi la o dată prestabilită, stabilită de comun accord, clientul va primi un ordin de plată bancar atît pentru plata salariilor angajaţilor cît si pentru plata taxelor legale sub forma unor fişe de plată.