logo
Autentificare    Înregistrare

Autentificare clienti

Motive pentru externalizarea contabilităţii

În ultima perioadă, din ce în ce mai mulţi administratori de companii private, renunţă la angajarea unui contabil angajat cu carte de muncă şi optează pentru contractarea serviciilor unei societati de contabilitate.

Experiența în domeniul contabilității sintetice şi de gestiune este principalul avantaj al echipei BDC.

motive pentru externalizare
 

 

Care sunt avantajele externalizării ?

  • Reducerea costurilor

    Vei face economii datorită eliminării cheltuielilor implicate de angajarea cu Contract individual de muncă :

    • Cheltuielile cu impozitele datorate bugetelor de stat, concedii, primein cuantum de aprox. 54 % (impozitele si taxele datorate la Bugetul de Stat şi al Asigurarilor sociale reprezintă aprox. 26 % din venitul brut al angajatului , iar angajatorul achită aprox. 28 % la venitul brut realizat)
    • Costurile pentru crearea a cel puţin unui loc de muncă (spaţiu, mobilier, calculator, imprimantă, consumabile, programe informatice de contabilitate, salarizare, legislaţie, cărti si reviste de specialitate, abonamente la legislaţie, etc...)
  • Economisirea timpului

    Vei avea încrederea în capacitatea profesională a societaţii de contabilitate şi te veţi elibera de stresul cauzat de supravegherea zilnică a unui contabil angajat.

    Timpul rămas liber îl vei putea folosi pentru a vă concentra asupra activităţii generatoare de profit şi pentru a dezvolta afacerea:

    • Să creşti numărul de clienţi ;
    • Să îmbunătăţesti serviciul/produsul
  • Experienţa experţilor contabili

    Vei beneficia de experienţa dobândită în practica contabilă de o firma care are o clientelă stabilă din domenii diverse de activitate.

    Contabilii dintr-o societate de contabilitate dobândesc cunostinţe noi prin :

    • Rezolvarea situaţiilor diverse întâlnite ;
    • Informările legislative săptămânale organizate în cadrul societăţii ;
    • Pregătirii de specialitate pentru parcurgerea treptelor în cariera profesională : contabil autorizat / expert contabil / auditor ;
    • Participarea la cursuri de perfecţionare obligatorii organizate de asociaţia profesională CECCAR
  • Reducerea riscului profesional

    Vei fi liniştit şi asigurat financiar contra greşelilor profesionale pentru că o societate de contabilitate este obligată să detină o asigurare profesională care va despagubi în cazul în care veţi fi suferit daune din vina societăţii.

  • Asigurarea continuităţii

    Vei avea siguranţa că în fiecare zi lucrătoare un contabil se ocupă de documentele dumneavoastră şi va fi gata sa raspundă la orice întrebare.

    Contractarea serviciilor unei societăţi de contabilitate elimină riscul absenţei contabilului, care poate apare în mod natural sau de drept, în cazul unui angajat, datorită :

    • Concediului legal de odihnă, sau concediului medical
    • Incapacitatii temporare de muncă
    • Demisii neanunţate din timp
  • Păstrarea libertăţii de opţiune

    Vei putea înceta contractul cu firma de contabilitate atunci când nu mai sunteti multumit, după ce în prealabil ai comunicat intenţia de reziliere conform clauzelor contractuale.

    Vei evita problemele cauzate de îndeplinirea formalităţilor de concediere a unui angajat cu contract individual de muncă :

    • Pierderea de timp
    • Birocraţia
    • Stress-ul

Iată doar unele dintre avantajele apelării la o firmă de contabilitate…

calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit