logo
Autentificare    Înregistrare

Autentificare clienti

6 pasi pentru alegerea Compartimentului Contabil

 

Soluţia perfectă pentru alegerea unui anumit tip de organizare a compartimentului contabil este conturarea cu mult mai precaută şi mai precisă a cerinţelor de către client (mult prea adesea clienţii doresc ca contabilii care să facă "totul"), întelegerea şi evaluarea realistă a soluţiilor propuse de prestatorul serviciilor de contabilitate.

Este important ca toate etapele să fie analizate şi aprobate cu toată atenţia, pentru că în lipsa unui proces de control riguros proiectul poate eşua cu uşurinţă.

6 pasi in alegere
 

 

Stii ce aspecte să ai în vedere 

 

 

  • Trebuie să ştii ce soluţie te-ar ajuta cu adevărat

    Compartimentul contabil trebuie să se potrivească perfect nevoilor companiei tale. Acesta ar trebui să acopere toate activităţile societăţii, de la raportarile specifice fiecarui departament al firmei, pînă la informările privind schimbarea legislaţiei. Dacă alegerea nu este făcută corect, apar problemele.

  • Informează-te asupra standardului industriei în care activezi

    Firma pe care o alegi trebuie să aibă experienţă in domeniul în care activezi , dar în acelaşi timp trebuie să ofere posibilitatea de extindere prin alte servicii sau funcţionalităţi, pentru a îndeplini nevoile viitoare, generate de dezvoltarea afacerii.

  • Adaptează-ţi soluţia la cerinţele legislative 

    Soluţia pe care o veţi selecta trebuie să fie de la bun început gândită pentru a lua în considerare cerinţele (legale, financiare, contabile, de gestiune etc.) la care compania trebuie să răspundă zilnic.

  • Obţine informaţia potrivită

    Nicio decizie nu ar trebui luată înainte de a vedea sistemul la lucru. Pentru a fi siguri de alegerea făcută, demonstraţia produsului trebuie inclusă ca pas obligatoriu în procesul de selecţie, pentru a vedea produsul la capacitate maximă.

  • Nu pune preţul pe primul loc

    Preţul rămâne, fără îndoială, unul dintre cele mai importante criterii, dar un contract de această anvergură trebuie făcută cu multă grijă, respectând principii ca: maturitatea, şi flexibilitatea firmei şi întreţinerea pe termen lung. Nimeni nu doreşte să experimenteze pe pielea sa un produs fără garanţia unor implementări anterioare şi a suportului solid în viitor.

  • Alege ce-i mai bun pe piaţă

    Alegerea unui firme de contabilitate ar trebui să fie privită ca o decizie de afaceri, nu ca o decizie de moment. Alegeţi un leader care să se asigure că produsul îndeplineşte elementele esenţiale, care sunt necesare pentru succesul organizaţiei.

Departe de a fi o achiziţie facilă, alegerea firmei de contabilitate este un proces strategic cu impact decisiv pentru organizaţia dumneavoastră, prin urmare trebuie să i se acorde întreaga atenţie începând cu nivelul executiv al companiei.

Interesat ? Doriţi mai multe informaţii ?


Contactează-ne AICI !
calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit