Descrierea postului :
- Recepţionarea, verificarea şi ordonarea documentelor primare
- Înregistrarea documentelor primare în winmentor
- Întocmirea situațiilor, rapoartelor și declarațiilor legale
Cerinte :
- Studii medii economice
- Experientă anterioară (de preferat)
- Persoană riguroasă si atentă la detalii
- Persoană ordonată şi dinamică
- Foarte bune abilităţi de comunicare profesională şi lucru în echipă
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office – Word, Excel )
- Cunoştinţe de limbă de circulaţie internaţională (engleză) (prezintă avantaj)
- Permis de conducere (prezintă avantaj)
Oferta ( bonusuri, beneficii )
- Posibilitatea de a învăţa. Cursuri şi formare permanentă
- Mediu de lucru antrenant. Poţi ajunge să lucrezi pentru clienţi cu activităţi total diferite
- Condiţii excelente de lucru. Tehnologie IT de ultimă oră. La noi aproape totul este electronic!
- Posibilitatea de a promova în funcţie de performanţe