logo
Autentificare    Înregistrare

Autentificare clienti

Conceptul BDC

 

Întrebări frecvente

  

Cine sunteți voi, Biroul de Contabilitate ?

Suntem HELP GROUP, un grup de firme ce îți oferim servicii complete de contabilitate, instalare şi întreţinere soft de gestiune WinMentor. Viziunea noastră este aceea că oferind servicii excelente de contabilitate şi gestiune, iti oferim o hartă a firmei : "Harta deciziilor de succes”. Facem acest lucru prin intermediul firmelor Help Cont Expert SRL si Help Soft SRL. Sediul ambelor firme se află în Braşov, str. General Eremia Grigorescu nr. 16.


De ce Biroul de Contabilitate ?

Pentru că suntem prezenţi la clienţii noştri din Braşov şi Bucureşti. Numărul lor este în creștere și e posibil să se fi adaugat noi judeţe la data la care citești aceste rânduri. De asemenea, colaborăm cu firme din alte țări ce au reprezentanțe în România, precum si cu firme ce au actionariat persoane fizice străine. Pentru că avem in spate experienţa a peste 21 de ani de contabilitate din care ultimii 3 ani am testat şi perfecţionat sistemul de lucru pe suport web. Pentru că avem experiența colaborării cu clienți din diferite domenii: servicii, producție, comerț, etc. Aproape orice, de la comerţ cu amănuntul la companii cu activitate complexă de construcţii montaj, de la afaceri online la servicii de engineering în surse de energie verde. Pentru că am trecut cu bine alături de clienții noștri prin sute de controale in cei 14 ani de activitate. Doar în acest an am finalizat cu bine peste 30 de controale pe linie financiar-contabilă cu teme diverse de la controale ale garzii finaciare, la controale specifice rambursărilor de TVA sau a controalelor de fond. Pentru că îți oferim o serie de beneficii care nu le mai găsești puse in practică la nici o altă firmă de contabilitate altundeva.


Ce tip de contract îmi recomandaţi  ?

Modelul clasic de evidenţă contabilă este cel în care contabilul primeşte toate documentele şi le încarcă în programul de contabilitate. Acest tip de contract noi l-am denumit LITE. Se pretează la firmele mici de prestări servicii.

Un model superior este contractul PLUS, cel în care clientii încarcă documentele de gestiune şi anume : facturi primite, NIR-uri, facturi iesire, chitanţe, OP-uri sub supravegherea Biroului de Contabilitate, pe serverul BDC. Se pretează firmelor mijlocii de prestări servicii, firmelor mici de productie. 

Cel mai eficient contract, din punctul de vedere al clientului este contractul FULL

Indiferent de tipul contractului, noi tratăm clienţii cu aceeaşi măsură. Pe aceeaşi filozofie ne propunem şi noi să oferim cele mai bune servicii de contabilitate pentru firmele și companiile indiferent de locaţia lor în ţară.



Ce ERP folosim?

După ce am lucrat ani de zile cu un soft propriu, am descoperit in 2005, ERP-ul WinMentor, dezvoltat de firma TH Junior din Iasi. 


De ce contabilitate online ?

Evidenţa contabilă a firmelor este la fel în toată România. Modelul propus de noi este nou în România însă, nu e nou la nivel mondial. Companii din țările dezvoltate aleg România, India sau alte țări emergente pentru externalizarea anumitor servicii în vederea diminuarii costurilor. Pe aceeaşi filozofie ne propunem şi noi să oferim cele mai bune servicii de contabilitate pentru firmele și companiile indiferent de locaţia lor în ţară. Contabilitatea online are două provocări : încrederea în firma de contabilitate cu care nu ai luat contact niciodată in mod direct și transferul documentelor. Am răspuns la ambele provocări cu adăugarea că aceste soluţii sunt încă la inceput, iar schimbările din anii ce vor urma vor elimina şi ultimele urme de indoială.



Cum funcționează ?

Foarte simplu. Ne trimiţi o balanţă contabilă pentru a putea studia modul anterior de ţinere a contabilităţii şi pentru a evalua oportunitatea  schimbţrii. Stabilim împreună condițiile colaborării, ne împuternicești să te reprezentăm, ne facem treaba efectiv și suntem în contact în tot acest timp, ai garanţia unui parteneriat de încredere şi incepi sa îţi dezvolţi afacerea. Poți vedea pașii descriși aici pe scurt.


Cum știu dacă să am încredere în voi ?

Nu iţi pot spune cat de importantă este în relațiile de afaceri prezenţa încrederii în celălalt partener. Cu atât mai mult, în ceea ce privește colaborarea cu contabilul sau firma de contabilitate care devine mai mult decat un partener, o parte din entitatea ta. Poți vedea ce spun clienții despre noi şi la cerere te putem pune în legatură cu ei. Am reuşit de atâta vreme să creştem pe această piaţă datorită seriozităţii, datorită faptului că un cuvânt dat unui partener, colaborator sau salariat a fost întotdeauna respectat. Cum altfel ai putea crede ca au stat langa noi clienti de 8, 14 şi chiar 21 de ani? Vechimea medie a colaborării cu clientii nostrii este de peste 10 ani, iar acest lucru spune multe. Oricum nu ne crede pe cuvant informeaza-te, incepe colaborarea si testeaza-ne in situaţiile de afaceri ce îţi apar, iar in final comunică-ne increderea ta atunci cand o dobandeşti. Pe tot acest drum eşti însoţit de asigurările noastre pe care le respectăm.


Cât costă ?

Intenția noastră este de a oferi prețuri corecte si transparente corelate cu volumul de muncă necesar. Te rugăm să consulți grila noastră de tarife pentru a vedea acest lucru şi să îţi calculezi preţul pe structura afacerii tale. Acel preţ ţi-l garantăm indiferent de ce s-ar intampla în primele 6 luni ale colaborării noastre, dacă datele introduse de tine sunt corecte. Şi ca să fii sigur că acest lucru se intamplă, trimite-ne prin email opţiunile tale şi noi iţi vom pregăti contractul conform opţiunilor selectate.

Prețurile bune sunt doar unul din avantajele care ți le oferim, unul din modurile prin care vrem să te auzim spunând: „Aceasta este «Biroul de Contabilitate» cu care colaborez!”.
E posibil să găsești pe piață prețuri mai mici, dar cu servicii pe măsura prețului. Oricum noi ne dorim doar acei clienti care inţeleg faptul că un serviciu de contabilitate profesionist şi de încredere aduce beneficii infinit mai mari prin solutiile contabile, financiare si consultanţă de afaceri acordată decât o reducere nesemnificativă de costuri asociată cu un serviciu contabil de multe ori obscur. Noi ne propunem să îți oferim cele mai bune prețuri pentru servicii contabile excelente.

Cum are loc transferul documentelor ?

Aceasta este una din principalele două provocări de depășit în acest gen de colaborare. Există mai multe soluții, fiecare cu avantajele și minusurile proprii.

Scanarea documentelor

Este metoda care o preferăm și care o considerăm de viitor. Are două mari avantaje pentru client: faptul că nu pierde timp prin deplasarea lui din birou pentru trimiterea documentelor și faptul că se creează o arhivă electronică cu documentele firmei la care poate avea acces ulterior mult mai ușor decât în cazul celei fizice. Principalul dezavantaj il constituie accesul la un scaner.

Trimiterea prin curier

Este o metodă larg folosită în prezent. Are avantajul unor costuri reduse (13-17 lei), rapiditatea în primirea documentelor și faptul că nu e necesar să te deplasezi din birou. Dezavantajul major este cel legat de costurile implicate, dar care totusi nu sunt foarte ridicate.

Trimiterea documentelor prin poștă

Este o metodă clasică, care încă funcționează cu succes. Avantajul ei este ca are costuri mai reduse decât trimiterea prin curier (6-7 lei), dezavantajul ei major este faptul ca e necesar să mergi la poștă pentru a trimite/ridica documentele. Funcționează bine mai ales pentru colaborările cu firme din orașe mai mici sau cele unde deplasarea până la poștă nu e o problemă.

Predare directă

Prin predarea acestora la sediul nostru.


Cum ţin contactul cu voi ?

Ai la dispoziţie o multitudine de variante din care poţi să o alegi pe cea preferată de tine: telefon, mail, chat (skype sau google). Dacă vrei să ne vedem față în față, putem face acest lucru cu o programare în prealabil sau printr-o videoconferință.

 

calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit